Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-10-22 11:50:38  Jhansz1007 Jhansz1007

Pole _active zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_active1puste
2017-08-31 14:00:32  Jhansz1007 Jhansz1007

Utworzono artykuł 101627 o nazwie 'Nabór na wolne stanowiska'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste101627
user_idpuste900139
resource_idpuste1583
namepusteNabór na wolne stanowiska
category_idpuste22540
language_idpuste1
shortpustenws
fullpuste

Dyrektor  Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8   w Opolu                                                                      ogłasza  nabór  na wolne  stanowisko urzędnicze -  specjalista ds. płac i księgowości.

 

I.    Adres  jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka

             ul. Bonczyka 13, 45 – 705 Opole

 

      II . Określenie  stanowiska:   specjalista ds. płac i księgowości ,  wymiar  etatu:40 godz.
            tygodniowo - 1 etat

 

III. Wymagania  niezbędne  związane  ze  stanowiskiem:

1. Obywatelstwo  polskie.

2.  Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonania pracy w określonym

     stanowisku tj. wykształcenie średnie lub wyższe.

3.  Staż pracy na podobnym stanowisku - 3 lata - wykształcenie średnie, 2 lata -

     wykształcenie wyższe.

4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5. Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko

    obrotwi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorzadu

    terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne

    skarbowe.

6. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania pracy na określonym stanowisku.

                                 

      IV. Wymagania  dodatkowe  związane  ze  stanowiskiem:

             1. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office.

             2. Umiejętność sporządzania list płac ( w tym naliczania zasiłków z ubezpieczenia

                 społecznego).

             3. Znajomość obsługi programu "Płatnik", programu "Kadry i Płace" firmy Vulcan.

             4. Znajomość przepisów podatkowych ( w tym: sporządzania dokumentów PIT).

             5. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Karty

                 Nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie

                  naliczania i potrącania składek.

             6. Znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych.

             7. Umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.

             8. Komunikatywność i umiejętność współpracy.

 

V.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

       1. Prowadzenie dokumentacji płacowej.

       2. Sporządzanie list płac.

       3. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS i Urzędu Skarbowego.

       4. Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT.

       5. Przygotowanie danych płacowych do planów finansowych.

       6. Przygotowanie obowiązujących sprawozdań GUS z zakresu prowadzonych spraw

           płacowych.

       7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora

           Szkoły.

VI.  Warunki pracy na danym stanowisku:

       1. Miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu

       2. Praca przy komputerze.

       3. Pokój administracji na parterze.

       4. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego wzorku.

 

VII . Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

            W miesiącu  lipcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu

            przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych

            wyniósł  0,03%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

       Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić:

 1. List  motywacyjny.

 2. CV wraz  z  oświadczeniem o wyrażeniu zgody  na  przetwarzanie danych  osobowych

    ( zgodnie z Ustawą o ochronie danych).

3. Kserokopie  świadectw  pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej.

4. Kserokopie  dyplomów  potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji

    i uprawnień zawodowych.

5. Kserokopie  zaświadczeń o ukończonych  kursach  podnoszących  kwalifikacje,

7. Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia lub

     przestępstwo skarbowe,

 8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku.

 9. Kwestionariusz  osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

10.Dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

      

    IX. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

         Wymienine dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub przesłać na

         adres  placówki:  Publiczna  Szkoła  Podstawowa  nr  8  w  Opolu  ul. Bonczyka 13,                            

         45 -705 Opole, w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata,

         numerem  telefonu  kontaktowego  i  dopiskiem  "Nabór  na  stanowisko  urzędnicze-

         specjalisty ds. płac i księgowości  w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 8 w Opolu".   

         Nie dopuszca się  przekazywania dokumentow drogą elektroniczną.

 

        Termin składania dokumentacji  do 22  sierpnia 2017 r., w godz.  8:00 do 15:00.

        Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymogów formalnych
        lub wpłyną po terminie - nie bedą rozpatrywane. 

        Kandydaci  spełniający  formalne  wymagania zostaną  telefonicznie poinformowani
        o  terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 

        Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  77 472 887.

 

Uwaga:

       Informacja  o  wyniku  naboru  będzie  umieszczona  na  stronie  Biuletynu  Informacji 

       Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Opolu,

       ul. Bonczyka 13.

        

publishfrompuste2017-08-31 00:00:00
_activepuste1
slugpustenabor-na-wolne-stanowiska

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..